DOPLŇKOVÉ SLUŽBY

OFFICITY poskytuje full-service při nákupu kancelářského nábytku. Základem je pro nás doprava na místo montáže a s tím spjata i montáž proškoleným personálem. Všechny doplňkové služby k dodávce nabízených výrobků jsou realizovány kvalifikovaným personálem plně k dispozici koncového klienta tak, aby každá potřeba a požadavek byly uspokojeny s maximální profesionalitou.

 

Služby architekta


Ať Vaše kancelář potřebuje rekonstrukci nebo se stěhujete do nových prostor, využijte pomoc našeho architekta, který se specializuje na návrhy interiérů. Ke každému zákazníkovi přistupujeme individuálně a navrhneme interiér na míru přímo pro Vás. V naší nabídce naleznete kvalitní produkty pro vybavení všech typů kanceláří, konferenčních i komerčních prostorů.

Na základě individuálního přístupu se snažíme, aby grafický návrh co nejvíce odpovídal potřebám a představám klienta. Díky tomu se nám daří uspokojit i speciální požadavky nejnáročnějších zákazníků. Každý prostor je jiný a potřebuje osobitý přístup, z toho důvodu grafický návrh probíhá v několika fázích. Nejprve vše zkonzultujeme, zjistíme požadavky a přání klienta, a následně vytvoříme vizualizaci, která se v konečné fázi bude realizovat.
Naší prioritou je vytvořit příjemný prostor, který bude funkční, ale zachová si svou vnitřní harmonii. Každý projekt vytvoříme na míru, proto je pro nás důležité získat co nejvíce informací. Na základě měření navrhneme rozdělení prostoru, vyřešíme umístění nábytku a zhotovíme 3D vizualizaci.

 

Prodejní, realizační a poprodejní servis


Pakliže oslovíte naší společnost s poptávkou, věnujeme se Vám po celou dobu spolupráce a snažíme se co v nejkratší době řešit všechny Vaše požadavky, včetně technických a finančních. Kromě grafického návrhu, pro Vás připravíme cenovou nabídku, kde se již řeší termín dodání, záruka, či doprava a montáž.

Nabízíme Vám komplexní službu v oblasti návrhů logistického uspořádání a navrhování interiérů. Tato služba obsahuje zpracování nabídky, nebo nabídek na celkové řešení administrativních, bytových, hotelových, obchodních a výrobních interiérů.

Montážní tým zajistí bezproblémovou dopravu našich produktů na místo určení, jejíž součástí je profesionální montáž. Po provedení montáže je interiér uklizen, včetně odvozu a ekologické likvidace obalů. Garantujeme hygienickou nezávadnost kancelářského nábytku a židlí. Kancelářský a sedací nábytek je certifikován a schválen pro podmínky Evropské unie. Záruční a pozáruční servis na veškeré námi dodávané produkty je pro nás samozřejmostí.
Sílu a postavení na mezinárodním trhu společnosti reprezentuje i to, že ve spolupráci s EasternGraphics vytvořili databázi prvků, které jsou v softwaru pCon planner intuitivně vkládány do projektů a následně automaticky naceňovány. Díky tomuto způsobu práce jsme schopni v co nejkratší době reagovat na poptávku.

 

© Copyright 2016 OFFICITY s.r.o. 
Bez písemného svolení společnosti OFFICITY s.r.o. je publikování nebo šíření obsahu tohoto webu přísně zakázáno. 
Webdesign by LeWest.cz