Doprava

Doprava

JAKÁ JE DOBA DODÁNÍ ZBOŽÍ?

Standardní doba dodání je 4-8 týdnů. S časovým předstihem Vás vždy telefonicky nebo písemně kontaktujeme.

 

JAK JE ZAJIŠTĚNA PŘEPRAVA NAŠEHO ZBOŽÍ?

Zboží přepravujeme vlastní dodávkou a personálem, který se stará o to, abychom Vám zboží přivezli v pořádku a bez poškození. Díky tomu Vám můžeme zajistit i výnos a montáž najednou. V případě velkobjemových objednávek zajišťujeme přepravu smluvními přepravci z České a Slovenské republiky. Personál Vám předá kompletní předávací protokoly a zodpoví na Vaše dotazy. Veškeré zboží je pojištěné a v případě nehody se o vše postaráme my. 

 

JAK JE ZBOŽÍ PŘEPRAVOVÁNO?

Zboží je přepravováno ve velmi dobře zabalených krabicích a paletách, součástí jsou i ochranné polystyrenové rohy a ochranné fólie. Díky kvalitně balenému zboží se nemusíte obávat poškození.

 

JE ZBOŽÍ SMONTOVANÉ NEBO V DEMONTU?

Z 90% je prodávané zboží v demontu. U menších položek (světla, lampy, rostliny s květináčem, vybrané typy židlí) Vám přivezeme již smontované. Každý produkt obsahuje v balení montážní list. V případě zájmu Vám zajistíme odbornou montáž. Pro ověření jednotlivého zboží nás kontaktujte.

 

JAK PROBÍHÁ PŘEVZETÍ ZBOŽÍ?

Při vykládce zboží Vám naši kolegové pomohou s vykládkou a zboží si zkontrolujete, zda v pořádku dorazilo a je bez poškození. Následně podepíšete předávací protokol a zboží můžete začít využívat. Pokud se veze zboží externím přepravcem je nutná vlastní manipulace se zbožím a vykládkou zboží.

 

JAK JE TO S DOPRAVOU U MENŠÍCH POLOŽEK?

Tyto menší položky zasíláme dopravní společností Geis, PPL, DHL za zvýhodněných podmínek. Zboží je nutné při převzetí zkontrolovat a nejlépe také rozbalit, zda je v pořádku. V případě poškození je nutné vše zapsat do předávacího protokolu. Samozřejmě zboží balíme tak, aby se při dopravě nepoškodilo.

 

JAKÝ JE POSTUP, POKUD SE ZBOŽÍ POŠKODÍ BĚHEM DOPRAVY?

Při poškození zásilky zákazník musí sepsat s dopravcem reklamační protokol. To je nezbytná podmínka, abychom mohli reklamaci o poškození během doručení dopravcem uznat. Bez reklamačního protokolu nemá zákazník nárok na nové zboží. Jakmile obdržíme vaši zprávu o reklamaci, spojíme se s vámi a dohodneme další postup.